Revista de Rugaciuni si Spiritualitate - Crestinism, Iudaism, Islamism ( Islam ), Hinduism, Budism ( Buddhism )

Sfinti

Sfintii Trei Ierarhi - 30 ianuarie

La 30 ianuarie crestinii ortodocsi sarbatoresc pe Sfintii Trei Ierarhi : Vasile cel Mare, Grigorie Teologul - Cuvantatorul lui Dumnezeu si Ioan Gura de Aur, care au trait in secolul al IV-lea al erei crestine, denumit - pe drept - „secolul de aur al crestinismului”. Sfantul Grigorie Teologul este simbolul stiintei teologice, sfantul Vasile cel Mare este simbolul energiei si actiunii puse in slujba oamenilor, iar sfantul Ioan Gura de Aur este simbolul ravnei apostolice prin cuvant si fapta ; Sfintii Trei Ierarhi au lucrat, toti trei, pentru indreptarea vietii credinciosilor, dupa invatatura Domnului nostru Iisus Christos.

Citeste...


Editorial

Care e diferenta dintre botezul ortodox si cel catolic?

Randuieli baptismale in Biserica Ortodoxa si Biserica Catolica
(Botezul catolic si botezul ortodox)

Pentru inceput trebuie sa spunem ca nu exista religie ortodoxa si religie catolica; exista Religia Crestina, iar Biserica Ortodoxa si Biserica Catolica sunt doua ramuri majore ale crestinismului, doua denominatiuni. Pana in anul 1054 aceste doua ramuri au alcatuit impreuna o singura biserica, in cadrul careia, insa, s-au dezvoltat divergente datorita faptului ca una s-a dezvoltat in Estul, alta in Vestul fostului Imperiu Roman. Daca exista multe asemanari intre aceste doua Biserici, se datoreaza faptului ca timp de 1000 de ani ele au existat impreuna in sanul aceleasi Biserici. Vom spune deci ca exista unele puncte comune intre randuielile celor doua Biserici in privinta botezului, iar aceste tangente se datoreaza originii lor comune, care se afla in randuielile vechii Biserici crestine.
Sensul botezului este “Moarte si inviere impreuna cu Christos”; in acest sens, Biserica Ortodoxa pastreaza fidel vechea randuiala primara a Bisericii, aplicand scufundarea in apa, in felul acesta avand o pozitie mai adecvata simbolismului actului baptismal, fata de Biserica Catolica a carei practica este stropirea sau turnarea apei. Este neindoios ca in doctrina celor doua Biserici nu sunt deosebiri esentiale privind efectele botezului; astfel, Biserica Ortodoxa accepta botezul catolic, in cazul trecerii unui catolic la ortodoxie.
Totusi, exista niste diferente si anume: catolicii nu miruiesc copiii imediat dupa botez, ci dupa 7-8 ani; la botezul catolic, mama intra in biserica cu copilul in brate, pe cand la ortodocsi mama nu poate intra in biserica la botezul copilului, decat daca i s-a facut molitva de 40 de zile. La ortodocsi, botezul se face prin scufundarea de trei ori in apa; la catolici, copilul este stropit cu apa pe crestet si i se face semnul crucii pe frunte si pe piept. Uneori, acest ritual catolic se desfasoara cu copilul infasat. Mama sau nasii aduc un mic recipient in care se aduna apa ce curge de pe crestetul copilului si altul pentru suvitele de par taiate de preot in forma de cruce, peste care se picura ceara lumanarii de botez, pentru a fi pastrate. Alte deosebiri intre botezul catolic si cel ortodox: la catolici, mama tine copilul in brate pe toata durata ceremoniei; nasii trebuie neaparat sa fie tot de religie catolica si sa stie Crezul; slujba poate fi personalizata de mici discursuri rostite de nasi, parinti sau preot, iar la intrarea in biserica, parintii trebuie sa declare public numele copilului
Se pare ca ritualul baptismal este mai simplu la catolici, dar botezul ortodox este mai apropiat de actul divin savarsit de Ioan Botezatorul.
Citeste...


De la cititori

Preambul la un Editorial Spiritual

"M-am uitat la tine cand te-ai trezit de dimineata.

Asteptam sa-mi spui doua trei cuvinte, multumindu-mi pentru cele ce ti s-au intamplat, cerandu-Mi parerea pentru cele ce urma sa le faci astazi. Am observat ca erai mult prea preocupat sa-ti cauti haine potrivite pentru a merge la seviciu.
Speram sa gasesti cateva clipe ca sa-Mi spui : Buna dimineata ! Dar erai mult prea ocupat. Pentru a vedea ca-ti sunt alaturi,
Am surprins pentru tine cerul cu culori si cant de pasarele.
Pacat ca nu ai observat nici atunci prezenta Mea.
Te-am privit plecand grabit spre serviciu si iar am asteptat.
Presupun ca fiind atat de ocupat, nu ai avut timp nici acum sa-Mi spui doua vorbe.
Citeste...


Articole

Parintele Galeriu - Cel datator de speranta

Parintele Galeriu - cel datator de pantofi saracilor... Asa a fost cunoscut, cel care, mergand pe strada si vazand un om descult, s-a descaltat si l-a incaltat pe acesta, iar el a pornit inainte descult, ascunzandu-si picioarele goale sub sutana, pentru ca nimeni sa nu-i banuiasca gestul crestinesc... dar Cel de Sus a vazut si a vrut ca noi sa stim...

Cine a fost Parintele Galeriu ?

Mai intai a fost pui de tarani nascut la 21 noiembrie 1918, in Razesi -Bacau, unde a facut Scoala Primara ; apoi, crescand, a mers la Seminarul Teologic „Sf. Gheorghe” din Roman, ajungand in anul 1942 la Facultatea de Teologie din Bucuresti si devenind doctorand la Institutul de Teologic Universitar si apoi Doctor in Teologie in anul 1973. Dar pana a ajunge la aceasta treapta, a fost preot in Podu Valeni din Prahova ( 1943-1947 ) si preot in Parohia „Sf.Vasile” din Ploiesti ( 1947-1973 ). A fost apoi transferat ca „spiritual” la Institutul Teologic Universitar din Bucuresti ( 1973-1974 ), unde a fost, pe rand, lector ( 1974-1977 ) si profesor titular ( 1977-1991 ) ; intre timp ( 1990 ) a devenit Vicar al Arhiepiscopiei Bucurestilor. In anul 1992 a fost profesor consultant si conducator de Doctorat la Universitatea Bucuresti. Inca din anul 1974 Parintele Galeriu a fost preot paroh al Bisericii „Sfantul Silvestru” din Bucuresti, unde a ramas pana la obstescul sau sfarsit din 10 august 2003.

Citeste...


Editorial

Inviat-A ?

Invierea = minune Christologica sau minune obisnuita a oricarui amarat de crestin (viitor fericit) care a inteles si a acceptat ?

Vai voua, cei care nu acceptati Invierea !
Vai voua, cei care ati inteles, si nu acceptati !
Vai voua, celor care va e frica de moarte !

Fericiti voi care intelegeti sau macar acceptati Invierea lui Christos ca pe o personala si personalizata de intampinare quasicompetenta a unui fenomen unic (empiric numin minune) a vesniciei paradisiace ; dornica de o virtuosa si competenta accesare.
Citeste...


Editorial

Cele 7 rugi din „Tatal Nostru”

Adevarurile cosmice din spatele rugaciunii

Cea mai cunoscuta si iubita rugaciune a crestinilor este cea pe care Iisus Christos ne-a lasat-o si care ascunde in ea adevarurile cosmice, pe care cine oare le cunoaste mai bine, decat Creatorul lor. Prin aceasta rugaciune omul se inalta, aspira sa se inalte, aspira sa-si inalte fiinta catre Divinitate. Trebuie sa recunoastem - insa - ca rugaciunea este o forma de meditatie si, una cu o putere foarte mare de concentrare si accedere la nivele superioare. Pentru a reusi apropierea de fiinta pura, omul primeste ajutorul rugaciunii „Tatal nostru”. Insa, Iisus Christos a avertizat asupra felului in care ne rugam: „Cand va rugati, sa nu bolborositi aceleasi vorbe, ca paganii, carora li se pare ca, daca spun o multime de vorbe, vor fi ascultati” (Matei 6:7). Repetarea mecanica a rugaciunii (bolborosirea acelorasi vorbe) nu poate sa ne apropie de Dumnezeu. Este nevoie de intelegerea noastra, mai mult, de contopirea noastra cu spiritul acestei rugaciuni. In fiecare om traieste o picatura divina, iar cand omul se roaga cu toata fiinta sa, el ajunge la expresia cea mai profunda a naturii sale launtrice, acea picatura divina.
Citeste...


Editorial

Ce inseamna sa fii bun ?

Este convenabil pentru orgoliul multor oameni sa aiba parerea despre ei insisi ca sunt oameni buni. Si eu ma laud uneori ca sunt un om bun, uitand un lucru esential in aceasta privinta : ca trebuie sa am fie un termen de comparatie, fie o oglinda care sa reflecte un anumit aspect al realitatii. Si atunci problema daca sunt un om bun sau nu se schimba mult. Daca a fi bun inseamna a trai slujind Binele obiectiv, cel care nu depinde de dorintele mele personale si de neputintele mele, atunci pot face din "parerea" ca sunt bun o stradanie care sa imi indrume mereu sufletul spre a fi mai treaz si mai deschis catre ce este binele in sine, dincolo de interesele mele personale. Bunatatea este insotita de blandete si de nepartinire si ea se cunoaste, cum spunea evanghelistul, dupa roadele ei. Deseori parerea despre noi insine ca suntem buni este defapt o amagire care ne astupa judecata obiectiva si ne face sa traim intr-o iluzie. Totusi, cand ne aflam in multumirea de sine si in haloul presupusei noastre bunatati, trebuie sa facem doua lucruri.
Mai intai trebuie sa privim in jur catre cei care ne inconjoara in viata de zi cu zi. Ei sunt oglinda noastra. Oricat de greu ne poate parea acceptarea acestui fapt, lumea din jur este intr-adevar oglinda noastra. Ceea ce ne supara sau ceea ce este rau in lume, sunt neputinta noastra si supararea noastra. Cand cineva ne uraste si ne doare, atunci ne simtim ura noastra proprie. Cand cineva este neintelegator, ne intalnim tot cu neintelegerea noastra. Trebuie doar sa constientizam ca nimic nu ni se intampla fara sa faca parte din Sensul pe care Divinitatea l-a dat lumii si ca toate situatiile cu care ne intalnim, bune sau rele, ne apartin in totalitate. Ele sunt oglinzile noastre, sunt lectiile noastre, suntem noi insine in vointa si in faptele fiecarui om pe care il intalnim.
Citeste...


Articole

Suntem in anii 7522 respectiv 2015. Nu stiati?

Dupa sistemul de numerotare al anilor folosit in lumea bizantina, 2015 este anul 7522 de la Facerea lumii.
Poate va amintiti de la orele de istorie sau din pelerinaje ca textele medievale semnate de domnitorii Io ai Tarilor Romane puneau la sfarsitul documentelor de cancelarie un an (numit valeat) care nu parea sa corespunda cu nici un an medieval cunoscut de noi, caci incepea de la 6800 in sus.
Acest lucru este la fel de just ca si folosirea anului 2015 in sistemul occidental de calcul, caci impartirea anilor in era noastra si era veche, ca si calculele asupra presupusului an al Facerii lumii sunt datorate aceluiasi Dionisie Exiguus (Smeritul), originar din spatiul locuit de daco-romani.
In secolele III-IV Biserica apuseana a fost preocupata de gasirea un punct de reper sigur ce va fi folosit in intreaga crestinatate asupra anului nasterii Mantuitorului si deci si al anului Genezei biblice. Carturarul Dionisie fiind cunoscut pentru vasta sa cultura la vremea respectiva a primit sarcina de a calcula aceste date in mod cat mai precis. Dupa multiple dezbateri clericale, anii au fost impartiti dupa reperul nasterii lui Iisus Christos in felul urmator: BC - anii dinaintea lui Christos si AD - Anno Domini sau anul Domnului.
Anii de la Facere pana la Nastere sunt 5508 dupa calculele Smeritului Dionisie. Aceasta data, 5508 i.Chr., este insa inexacta, motiv pentru care in Evul Mediu tarziu, apare Hronograful care va rectifica aceasta data, apropiind-o de noi cu peste sapte veacuri. Lumea bizantina va folosi anul lui Dionisie pana in a doua jumatate a secolului al XIX-lea cand prin Legea lui Cuza va fi adoptat in mod oficial alfabetul latin in locul celui chirilic si noua datare occidentala.
Citeste...


Editorial

Ce sunt cele noua ierarhii sau oranduielile ceresti ?

Crestinii cunosc de regula doar patru din cele noua ierarhii ingeresti, anume ingerii, doi dintre arhangheli (Mihail si Gabriel) si serafimii si heruvimii, datorita rugaciunilor inchinate Maicii Domnului, care este comparata cu aceste doua cete ingeresti cele mai apropiate de Tatal Ceresc.
Sfantul Dionisie Pseudo-Areopagitul este primul care numeste si organizeaza ierarhiile ceresti intr-un mod complex si clar, asezand lumea spirituala dupa functii, atributii si puteri ale fiintelor din cadrul ierarhiilor. Dionisie Pseudo-Areopagitul a primit supranumele de „parinte al numelor ierarhiilor” datorita acestui fapt, care a facut ca de la el incoace sa folosim denumirile sale pentru fiintele spirituale si organizarea lor in lumea spirituala.
Ierarhiile ceresti sunt dispuse in trei triade. Triada superioara cuprinde Scaunele sau Tronurile, Heruvimii si Serafimii, triada din mijloc Exousiai sau Stapaniile, Dynamis sau Puterile si Kyriotetes sau Domniile, iar cea inferioara si mai apropiata oamenilor cuprinde Ingerii, Arhanghelii si Incepatoriile sau Arhaii. Cele trei oranduieli poarta si nume traditionale romanesti, de origine slava de regula, dar se folosesc totodata si terminologiile latina si ebraica.
Citeste...


Editorial

Arsenie Boca - rugaciunea de dimineata

Am stat mult sa ma gandesc daca este bine sa scriu un articol despre Parintele Arsenie Boca, datorita respectului pe care i-l port Avvei. Caci in ultima vreme a scrie sau a vorbi despre Parinte mi se pare ca aduce un deserviciu misiunii sale autentice. Oameni care nu il cunosc, care nu s-au apropiat nici carturareste, nici duhovniceste de opera sa, au lansat o cultura intreaga a icoanelor si zicerilor lui Arsenie Boca. Iar acest lucru ma intristeaza profund. Caci Parintele a fost un om modest, retras, care a vorbit despre mari Taine ale cunoasterii si crestinismului cosmic in cercuri mici, restranse, in conversatii private, iar a vulgariza prin expunere si difuzare publica aceste adevaruri soptite le face sa isi piarda sensul si sa fie deseori gresit intelese de mare parte din cei care le intalnesc pe aceste cai. Putem aprecia faptul ca desi a fost necunoscut in viata, acum este cunoscut in intreaga ortodoxie, insa acest lucru risca sa devina tot mai mult un fapt comercial si lipsit de sens.
Pentru acest motiv articolul meu despre viata si opera Parintelui Arsenie Boca va mai astepta un timp pana sa apara, pentru ca sunt prea tulburi apele din jurul persoanei sale acum. As vrea insa sa impartasesc pe aceasta cale din experienta mea cu rugaciunea de dimineata a Parintelui, care mi-a insotit drumul personal meditativ mult timp. Sper astfel ca cei care au nevoie de o rugaciune sau un fundament pentru meditatie la inceputul unei zile pot gasi aici cateva observatii utile. Pentru ca circula pe internet si in brosuri editate de biserici versiuni multiple ale acestei rugaciuni, eu am optat pentru varianta mai putin canonizata, insa mai simpla pe care am primit-o de la cativa discipoli de-ai parintelui care l-au avut ca duhovnic in anii '80. Este versiunea pe care o consider cea mai profunda si alaturi de care mi-am inceput mult timp ziua.
Citeste...


Editorial

Calugarii carpatini Iconari

- sculptori de suflete -

De regula cand auzim despre calugari sau biserici pe stil vechi, ne îndreptam catre Biserica ortodoxa rusa. Totusi, desi mai putin cunoscuti, exista si calugari si ritualuri ortodoxe carpatine pe stil vechi, iar stilul vechi face referire la o traditie orala care ar fi fost transmisa de pustnici de la duhovnic la discipol, de la patrunderea crestinismului in Dacia pana astazi. Istoria bisericii ortodoxe romane nu cuprinde informatii despre cei care si-au luat numele de Iconari carpatini, insa asta nu inseamna ca ei nu exista. Timp de cinci ani am lucrat in zona manastirilor din nordul Olteniei, in cercetare folclorica si paleografica si am dat peste acesti oameni oficial inexstenti. Primul Iconar pe care l-am intalnit mi-a devenit duhovnic si prieten pana in clipa in care si-a parasit trupul si a plecat spre cele vesnice. Parintele Ghelasie Gheorghe de la Frasinei, personaj controversat in ortodoxia dogmatica datorita publicatiilor sale cu un pronuntat caracter gnostic, dar respectat datorita harului si ascezei, este cel care mi-a spus povestea lui, a Iconarilor.
Termenul „iconar” este folosit in erminia bizantina pentru pictorii de icoane si s-a inradacinat in acest fel. Totusi, calugarii Iconarii nu sunt pictori de imagini, ci sculptori de suflete, caci se spune ca ei poarta icoanele lor in inimi. Toti Iconarii carpatini sunt pustnici si se nevoiesc in tot felul de asceze care par greu de inteles pentru omul modern - Avva Ghelasie manca uneori doar un pumn de grau sau orez la doua zile.
Citeste...


Editorial

Ghici ce nu e sfant ?

Daca stii tot ceea ce e sfant, de ce cauti ceea ce nu e sfant ?
Oare ti-e frica de ceea ce te pangaraste sau te intineaza ? Sau te sperii de ceea ce poti tu intina.
Sfintenia este un dar ispititor. Vecinatatea unui sfant (cum zice Victor Hugo „Sinucigas celebru”), este o vecinatate periculoasa.
Ce intelege un sfant din viata unui pacatos (uitand ca si el a fost un pacatos)?
Ce intelege un pacatos din viata unui sfant (uitand ca el poate fi un sfant fara sa stie) ? Si la ce bun ?!

Dumnezeu este sfant. Ce vrem noi, bietii oameni, amarati, nemuritori, care desi traim, nu intelegem sau nu vrem, de ce traim, incotro, de ce, si de unde !
Chiar asa, nu putem sa contestam existenta noastra prin care nimeni, din cei pamanteni, in afara de Iisus, Ne-a comunicat ; eu stiu ca El stie ca eu stiu, ca nu stiu de ce indiferent ca El stie ca eu nu stiu de ce !
Ce folos ca eu nu stiu, sau ca nu vreau sa stiu ? Si atunci si daca vreau si daca nu vreau, ce mai ingrozitor liber arbitru vreau ? De fapt, ce vreau ? Si-mi amintesc sfintele cuvinte „Faca-se Voia TA!”
Citeste...


Editorial

Codul secret al Bibliei

Biblia a fost din totdeauna CARTEA - purtatoarea Cuvantului lui Dumnezeu. Nici distrugerea Ierusalimului, nici alte calamitati, fie ele naturale sau provocate de oameni, n-au reusit sa o distruga vreme de cateva milenii. De-a lungul timpului oamenii au studiat-o, au ascultat-o, unii au si aplicat-o in vietile lor, ca pe un indreptar de viata neprihanita si ascultatoare Cuvantului lui Dumnezeu. A suscitat mereu curiozitatea omului de a sti, dar si dorinta sa de a cerceta intelesurile adanci continute in ea. Si, iata : in vremurile noastre s-a descoperit ca Biblia este codificata !
Citeste...


Rugaciuni

Padre Pio - Ce este rugaciunea ?

Cel mai frumos crez este acela care se naste pe buzele tele in intuneric, in jertfa, in durere, in efortul suprem al unei neabatute vointe de bine : este acela care, asemenea unui fulger, sfasie intunericul sufletului tau ; este acela care, in dezlantuirea furtunii, te inalta si te ridica la Dumnezeu.


Puterea lui Dumnezeu
toate le biruieste :
dar rugaciunea umila si supusa
este mai puternica
decat insusi Dumnezeu,
ii opreste bratul,
ii potoleste mania,
il dezarmeaza, il invinge,
il domoleste si il face,
as putea spune,
dependent si prieten.


Nu va temeti niciodata de capcanete satanei, care, oricat ar fi de periculoase, nu vor fi niciodata in stare sa rascoleasca un suflet care sta aproape de cruce. Fiti prevazatori si intariti-va din ce in ce mai mult, prin rugaciune si prin frumoasa virtute a umilintei : veti vedea ca nu va veti scufunda in marea turbata.

Citeste...


Editorial

Cine a fost Papa Ioan Paul al II-lea ?

O viata pentru devotiune

Papa Ioan Paul al II-lea a fost un Papa care a facut istorie !
Pontificatul sau din perioada, octombrie 1978 - aprilie 2005 a fost al treilea ca lungime din istoria Bisericii Catolice, in urma lui Petru ( cca. 34-37 ani ) si a lui Pius al IX-lea ( 31 ani ). Dar, nu neaparat durata Pontificatului a fost cea care a marcat importanta lui, cat faptele, devotiunea si spiritul sau, in timpul acestuia.

Pecetea durerii

Nascut la 18 mai 1920 in Wadowice - Polonia, sub numele de Karol Jozef Wojtyla, a suferit - pe rand - pierderea dureroasa a parintilor sai ; cand el avea 9 ani ii moare mama, iar la varsta de 12 ani isi pierde si tatal. Copilaria si tineretea le-a petrecut sub aceasta pecete dureroasa, dar niciodata nu s-a lasat invins ; stim despre el ca era pasionat de fotbal, ca in tinerete a fost, pe rand, sportiv, actor si dramaturg. Dar tineretea sa a fost dedicata studiilor teologice, celelalte preocupari fiind doar mijloacele care i-au permis sa-si desavarseasca studiile. Astfel, in timp ce urma cursurile Universitatii Jagellonian din Cracovia, a fost bibliotecar al acesteia ; apoi si-a satisfacut stagiul militar obligatoriu si cand, in timpul celui de al Doilea Razboi Mondial cursurile Universitatii au fost suspendate, el a fost mesager si lucrator-prelucrator in piatra. In timpul razboiului, in anul 1942, cardinalul Sapieha conducea in Cracovia un Seminar clandestin, ale carui cursuri au fost urmate si de tanarul Karol Wojtyla, care devine preot la 1 noiembrie 1946.

Citeste...


Editorial

Ce sunt Dogmele ?

- Dogmele sunt umbre pamantesti ale luminoaselor adevaruri divine -

Dogma = Postulat = Axioma
(Adevaruri si realitati nedemonstrabile care sunt unanim acceptate prin incredere)

Dogma intruneste urmatoarele conditii :
1) un adevar teoretic
2) revelat de Dumnezeu
3) neschimbabil
4) tezaurizat de Biserica
5) predicat oamenilor spre mantuire

In lipsa uneia sau mai multor conditii, devine teologumen, sau parere personala. Dogmele sunt acceptate in intreaga Biserica Ortodoxa : Biserica Copta (care accepta numai primele 4 sinoade ecumenice), vechii ortodocsi (Biserica Rusa, Biserica Iugoslava, Sfantul Munte Athos, Biserica Ierusalimului, Biserica Bulgara), noii ortodocsi (Biserica Greaca, Biserica Romana).
Citeste...




Parapsiholog Radu Botez - parapsihologie paranormal astrologie

© Copyright 2007 - 2015 rugaciuni.ro     Toate drepturile rezervate     Mentiuni Legale
* Reproducerea neautorizata a textelor sau imaginilor de pe acest site este interzisa. Preluarea textelor publicate se poate face doar cu acordul General Editor A.A.P.E.S.

Site-ul oficial al Asociatiei de Astrologie si Parapsihologie ElyStar       (www.aapes.ro) Revista ElyStar OnLine - de Parapsihologie si Astrologie       (www.elystar.ro) Revista de medicina alternativa  (www.infoterapii.ro) Info Parapsiholog - Cabinet de Parapsihologie Paranormal Astrologie Carte Psihologie Parapsihologie Revista de Superstitii       (www.superstitii.ro) Revista Vietilor Anterioare       (www.reincarnare.ro) Paranormal - Parapsihologie  (http://www.paranormal-parapsihologie.com) Revista OnLine de Interpretare a Viselor                              (www.oniromantie.ro) Cabinet OnLine de Parapsihologie - Parapsiholog Radu Botez (http://www.parapsiholog.ro) Portal Esoteric (http://www.parapsiholog.eu) Carte Reincarnare Revista de Arte Martiale - Budo Gym  (http://www.revista.budogymclub.ro/) Revista de Rugaciuni (http://www.rugaciuni.ro) Budo Gym Club - Dojo de Kyokushin Karate Astrologie Tarot Horoscop Numerologie Carte SEX si Zodii Magazin Ezoteric